Var vi virkelig i familie engang?
Efter en lidt hård uge med for meget fritid og en smule hjemve har jeg taget revanche. Den sidste uge har været super og humøret i top. Har været til Karaoke aften – vældig underholdende men kom “desværre” aldrig selv på scenen da ventelisten var enorm! Desuden var det på en søndag hvilket satte en […]
Læs mere »