Fra DK til NL
Hej allesammen
Det næste halve år er jeg på udveksling i Holland, nærmere betegnet Tilburg.
Endnu en gang vil jeg opdatere jer via min travellog så i alle kan følge med i hvad jeg foretager mig af spændende ting.
Enjoy ![]()
Til dem der skulle få lyst til at sende breve/postkort på den gode gammeldags facon er min adresse i Tilburg følgende:
Prof. de Moorplein 299
5037 DP Tilburg
The Netherlands
